0523-757-966
© כל הזכויות שמורות לסיגל לזרוביץ - יעוץ, אימון, ניהול והדרכה - איתך בדרך לשינוי והתפתחות, ת.ד. 7494, חיפה, 31074 | טל': 0523-757966 | דוא"ל: sigal.coach@gmail.com
ניתן לפרסם, לשכפל, להעתיק, להקליט ולהעביר לכל אחד, בכל צורה שהיא ובלבד שהמאמר ישאר שלם כולל הקרדיט לכותבת המקורית בסוף המאמר – ושיהיה בהצלחה ובהנאה


מתלבט ? 

מתלבט ?

אל תהסס לפנות אליי לכל ענין ושאלה 

השיחה ללא תשלום ותוכל לקבל שיחה טלפונית של ייעוץ ללא תשלום
 

קרא עוד

התלבטות

מזמינה אותך לפתוח את תיבת האוצר של הצרכים שלך - ברגע שתתחיל בחופש תמצא את דרכך.

אתה מתלבט מה ללמוד, מה הכיוון ,במה לעבוד, או אולי רוצה לשנות תחום ולא מרגיש שאתה מצליח להגיע להחלטה הנכונה ?
הנה הצעה קטנה שאולי תעזור לך לצאת מהתקיעות 

המצב הזה לא משרת אותך ולא מקדם. מצב זה יוצר לך תחושה שאינה מקדמת קבלת החלטה ובמקום להניע אותך המעצורים הולכים וגדלים - כמו רכב שמתחפר בחול.

התחושה היא שאם תקבל החלטה - האם ההחלטה היא הנכונה ?

יש מצבים שבהם אנחנו יכולים לראות למרחק והתמונה מאוד ברורה.

יש מצבים שאנחנו לא לוקחים בחשבון הרבה מאוד חלקים מהתמונה.

ייתכן שעולים הרבה חסמים ופחדים - כמו: "מה יקרה אם אחליט כך ? מה יהיה ? אולי אתה שומע גם את הקולות של החברים או ההורים או מישהו מהמשפחה שאומר לך "לא כדאי" / "לא מתאים לך" ומציעים לך הצעות משלהם. מה שתורם רק לבלבול להתעצם. יש אנשים שמבלים שנים רבות בהתלבטות.  כל צעד נראה מאוד מחייב, כל בחירה היא גורלית ועלולה להשפיע על החיים לשנים קדימה - והמחשבה על החלטה הופעת למכבידה - איך אפשר להתחייב בלי להילחץ ? 
ואם כבר מגיעים להחלטה - אז עולה המחשבה - האם זו היתה ההחלטה הנכונה ? הצעד הנכון ? אולי עדיף היה לא להחליט ? כדי לא להתחרט ? כל החלטה היא רק שלב בדרך. היא רק צעד - שמאפשר לך להתקדם.

אי אפשר להתקדם בלי לקחת צעד. ויש דברים שאין לך אפשרות לדעת בלי הצעד הזה קדימה, אי אפשר לדעת הכל מראש.
נכון, ההחלטות שלנו משפיעות על המשך הדרך, אבל בדרך כלל הן רק צעד אחד - וברוב המכריע של המקרים יש גם אפשרות לתקן בהמשך. ולפעמים אנחנו מחכים להחלטה המושלמת והרגע של הבהירות המושלמת לא יגיע. גם חינוך גורם לנו להתייחס כך למצבים של החלטות שונות בחיים - כאילו צריך לדעת הכל, ואם נעשה טעות - אנחנו כישלון.

אז לכן אנחנו בוחרים לא לזוז ולא להיכשל, אולי נדע משהו בהמשך שאנחנו לא יודעים היום ? אבל ברוב המקרים ללא שינוי, ללא ייעוץ, ללא תזוזה - אין בהירות.

ההמלצה שלי להפסיק לחכות למצב המושלם ולהתחיל לזוז ! 

להתחיל לבדוק אפשרויות
להתחיל לשאול.

ללכת למקומות שיכולים להראות לך דוגמא של הכיוון (של הלימודים / העבודה)
 עם כל צעד תבין יותר.
והכיוון יתחדד.

כשתתחיל לחשוב תזכור שיש לנו קולות שונים שצועקים לנו עצות, דיעות ורעיונות. והויכוח הפנימי מתגבר.
אבל יש רק אדם אחד שיכול להחליט את ההחלטות בחייך
וזה אתה 
ההמלצה שלי - להפסיק לתת לכולם לנהל את חייך - זה התפקיד שלך ! 

החלטות הן הכנפיים לחופש שלך! מאחלת לך לעוף רחוק וגבוה ! 

לשאלות ולהתייעצות  - התקשרו 757966 - 0523 

אם אני לא עונה- סימן שאני ביעוץ/אימון - השאירו הודעה - מבטיחה לחזור אליכם :) 

ראשית, עלינו להחליט מהם המסרים המרכזיים אותם נרצה להעביר במסגרת העמוד. זכרו, הימנעו מלעייף את הגולש, היו ממוקדים! על כן יש לבחור ולהתמקד ב 2-3 מסרים לכל היותר.

 
אל תעמיסו! עמוד ממוצע מורכב מעד 400 מילה. מבנה העמוד ואופן סידור הטקסט בו ישפיע במידה רבה על זמן השהייה של הגולש בעמוד.
לכם יש חשק לקרוא עמוד עמוס, צפוף ואינפורמטי מידי? גם לגולש לא.
הקפידו על הפרדה נכונה לפיסקאות, השתמשו בכותרות משנה, רווחו את השורות , נסחו את הטקסט בצורה מזמינה וקריאה.
 
הניעו לפעולה- עודדו את הגולשים לבצע פעולות הרצויות לכם באתר. לדוגמא- "לחץ כאן לקבלת הצעה מנציג", "התקשר אלינו עוד היום", "מלא את הפרטים בטופס ונחזור אליך עם הצעה המתאימה במיוחד לך".
 
שלבו תמונות- דללו את העומס בעמוד על ידי שילוב תמונות רלבנטיות במקומות נכונים. גולש ממוצע נמשך לאספקטים ויזואלים וישהה זמן רב יותר בעמוד המכיל תמונות.
 
שלבו מילות מפתח-  חשבו, מהן המילים העיקריות שעל פיהן מחפשים גולשים המעוניינים במה שיש לכם להציע? הכינו רשימת מילות מפתח, ושלבו אותן בצורה טבעית בגוף הטקסט ובגוף המסרים המרכזים של האתר. מילות המפתח חשובות במיוחד נוכח אופי הפעולה של מנועי החיפוש השונים, אשר מתאימים בין מילות החיפוש של הגולשים לתוכן האתר.
 
האתר כמנוף תדמיתי של העסק- גם אם אתם חברה קטנה או אפילו "עסק של איש אחד", בעזרת האתר תוכלו (במידה ותרצו) להקנות תחושה שמדובר בחברה מקצועית מהמעלה הראשונה ורבת רושם. התנסחו ברהיטות, שתפו בסיפורי הצלחה, הציגו את לקוחותיכם, תנו ללקוח את התחושה שהוא בידיים הטובות ביותר.
 
מהימנות ומקצועיות- צרו רושם של אתר מהימן ומקצועי, אשר ישרה על הגולשים תחושה ש"כאן נמצאת האינפורמציה הרלבנטית עבורי", גרמו להם להרגיש בטוחים באתר. צטטו לקוחות מרוצים (במידה ומתאים לאופי העסק), כתבו באופן כנה ומזמין כך שהגולש ירגיש שהגיע למקום הנכון.
 
לסיכום- הבינו מי קהל הגולשים (גיל\סטטוס\השכלה) ומהן מטרות האתר (מכירה\מידע\תדמית) ובהתאם השתמשו בכלים שניתנו במסמך זה כדי למצות את  המרב מאתרכם.